Administrative Sciences Association of Canada
Chair/Président: Nathalie Lafranchise (Université du Québec à Montréal)
An exploratory study of employees’ perceptions of Millennials as managers: Using implicit personality theory
Author(s)/Auteur(s): Jennifer Pierce Mader and Theresa Chika-James (MacEwan University)
De la posture d’animateur à celle d’accompagnateur : leurs effets dans des groupes de codéveloppement professionnel
Author(s)/Auteur(s): Nathalie Lafranchise (Université du Québec à Montréal), Maxime Paquet (Université de Montréal)
In good company?: Impression management by association and recruitment recommendations
Author(s)/Auteur(s): Jennifer A. Harrison (EM Normandie), Michael Halinski (Ryerson University), Esraa Al-Shatti (NEOMA Business School)
Le groupe de codéveloppement professionnel et la mesure de ses retombées : une nouvelle facette de l’apprentissage par l’action
Author(s)/Auteur(s): Maxime Paquet (Université de Montréal), Louis Bélisle (Université du Québec en Abitibi-Témiscamingue), Nathalie Lafranchise (Université du Québec à Montréal), Nathalie Sabourin (Sabourin Consult
Meaning in and at work: Distinctions, outcomes and implications
Author(s)/Auteur(s): Anirban Kar (Simon Fraser University), A. R. Elangovan (University of Victoria)
Trust and loyalty of customers who witness customer-aggression incidents: Examining the impact of management actions
Author(s)/Auteur(s): Camilla M. Holmvall and Ramesh Venkat (Saint Mary’s University)
Please click on the following link to attend the session
https://asac-ca.zoom.us/j/92633405955